drie uur s,nacht en weer stroom - Reisverslag uit Tānsen, Nepal van mariet mulders - WaarBenJij.nu drie uur s,nacht en weer stroom - Reisverslag uit Tānsen, Nepal van mariet mulders - WaarBenJij.nu

drie uur s,nacht en weer stroom

Door: mariet

Blijf op de hoogte en volg mariet

18 Maart 2015 | Nepal, Tānsen

Het tweede toneelstuk leidt tot grote hilariteit als biljkt dat de studs een grote geluidsinstallatie op de kop hebben getikt en een waar spektakel opvoeren,De politie zoekt naar de aanstichter van het kwaad(ik dus) maar zorgt ,hoor ik later toch ervoor dat de weg wordt afgezet en het spel kan doorgaan .Misschien moeten we Stareleech maar uitbreiden met 12 Nepalezen???Tot op heden loopt alles op Nepalese rolletjes .Albert gaat zijn gewone "ik ben mezelf gangetje,Frans heeft een mooi geboortepreventiepatient gevonden,Gerhard assiteert en volgens mij zag ik alweer een hondje lopen,De rest van het Nepalese team bljft stoicijns in alle zaken die niet goed gaan.en Sunita en ik wachten hier op de jeep die ons hopenlijkmtot Okhaldhunga brengt.Een dorp met ziekenhuisje hoog in het Everest gebied waar we de sociale werkers en de verpleegkundigen een cursus geven en voorluichting over hoe je alles daar beneden kunt zien controleren en doorsturen naar verdere hulp als dat nodig is.Blijf aan ons denken terwijl wij lettierljkproberen de onderkant van de smanleving een ander aanzien te geven ...Mede namens Albert.Frans GERhard Mariet

  • 19 Maart 2015 - 15:44

    Denise:

    Mariet

    Zo Mariet en toneel???
    Voor mij staat ze iedere dag op het podium.
    Maar dat zal het hele team wel weten ik vind zelfs dat jullie allemaal de
    Hele dag een podium verdienen want het groots werk wat jullie doen.

    Denise

  • 19 Maart 2015 - 17:40

    Christien:

    Tja dat maagdenvlies, hoe belangrijk is dat voor hen? Vreemd dat je voor het huwelijk maagdelijk moet blijven en dan niet weet dat dit bestaat. Maar van dit bestaan wisten onze (voor)ouders wellicht ook niets? Dat hondje, heb ik iets gemist, bedoel je dat dit nog niet opgegeten is? Wij moesten in Java onze saté halen waar wel honden rond liepen, dan had je de meeste kans dat je ook varken of geit aan het eten was! Dat spektakel had ik wel wilen zien, heb je opnames gemaakt, misschien winnen jullie wel een Award ermee!
    Succes nog Christien

  • 19 Maart 2015 - 21:33

    Annie Palmen:

    Hallo allemaal.

    Mariet fijn die verslagen die je allemaal schrijft, we doen ons petje af voor jullie.

    Vele groetjes en succes dat wensen jullie Annie en John (buren van Gerhard).
    Gerhard zorg goed voor het hondje.

  • 21 Maart 2015 - 12:31

    Berthie:

    Hoi Mariet, respect voor het werk dat jullie verrichten en onder welke omstandigheden. Lees wel dat je geen repetitie van Stareleech gemist hebt!!! Dat zou ik wel eens willen zien. Heb je opnames gemaakt? Ik hoop dat jullie reis verder voorspoedig gaat en tot zeens. Gr Berthie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mariet

NEPAL/Vrienden van Amp Pipal Nederland Woman Health Care project/Prevention /teaching treatment/Physiotherapy Pelvic Floor Tanzania physiotherapy

Actief sinds 28 Juni 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 63111

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 09 Februari 2019

Naar Tanzania.....leeuwen temmen

01 September 2017 - 01 Oktober 2017

Nepal

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Where ever you go

10 Mei 2016 - 01 Juni 2016

finale akkoorden.kers op de taart

11 November 2011 - 05 December 2011

schouder aan schouder samen succesvol in Nepal

Landen bezocht: