Het is zover..final crescendo - Reisverslag uit Chitila, Roemenië van mariet mulders - WaarBenJij.nu Het is zover..final crescendo - Reisverslag uit Chitila, Roemenië van mariet mulders - WaarBenJij.nu

Het is zover..final crescendo

Door: Mariet Mulders

Blijf op de hoogte en volg mariet

10 Mei 2016 | Roemenië, Chitila

Lieve mensen. grote begin van de grande final.CARE and CURE neemt eerste gedeelte over/....Verdienmodellen worden getest en bekeken.Het team gaat op pad...Jullie horen vanm ons.Wie deze brief niet wil .Of even melden ..Of zewlf uitschrijven op deze site..Tot over een paar dagen !Mariet

• 10 Mei 2016 - 21:31

Ton Smeets:

Zet m op Mariet. Klasse werk.
    Enjoy xx

• 10 Mei 2016 - 22:35

Wendy Stouten:

Lieve Mariet, Gerda en gans het team, veel succes ginder. Maak er een mooie missie van en zorg goed voor elkaar. Toi, toi.xxx

• 10 Mei 2016 - 23:20

Rob En Mieke Stevensf:

Halo Mariet, wij wensen je een goede reis en een succesvol verbijf in Nepal.

• 11 Mei 2016 - 08:33

Anneke En Henk Has:

Lief team.
    Henk en ik wensen jullie veel werkplezier toe ,maar het allerbelangrijkste is dat je allemaal gezond en wel weer terug zullen komen.
    Mucho salud!

• 11 Mei 2016 - 09:58

Jorrit:

Sterkte en veel succes in Nepal!

• 11 Mei 2016 - 14:22

Peter En Ine Houben:

Lieve Mariet en team,
    We wensen jullie een hele fijne tijd. Geniet van alle goede dingen die jullie meemaken en een behouden thuisreis.