maoisten-verkiezingen en kinken in kabels - Reisverslag uit Besisahar, Nepal van mariet mulders - WaarBenJij.nu maoisten-verkiezingen en kinken in kabels - Reisverslag uit Besisahar, Nepal van mariet mulders - WaarBenJij.nu

maoisten-verkiezingen en kinken in kabels

Door: Mariet Mulders

Blijf op de hoogte en volg mariet

15 November 2013 | Nepal, Besisahar

Daar gaan we dan...Woelige weken zijn vooraf gegaan aan dit vertrek.met mezelf als speelbal in het midden.Aan de ene kant Besisahar die vanaf juni al een wachtlijst heeft voor chirurgie.
Nepal heeft al drie jaar geen grondwet en een gammele regering.
Nu zijn er verkiezingen....en wie krijgt de macht?
Nou dan maar even laten zien dat er streng en strikt wordt opgetreden...Alle medici die op korte termijn basis werken en met touristenvisum staan geregistreed NIET her registreren is zo.n ferme actie!Stoer...Alle kort werkende medici eruit ontwricht de gezondheidsheidszorg in ernstige mate en heeft in onze organisatie geleid tot het moeten uitstellen van het chirurgisch kamp.De rest van de screening gat gewoondoor

• 15 November 2013 - 18:42

Hans Frissen:

Lieve Mariet,

Wij allemaal wensen jou heel veel sterkte en doorzettingsvermogen, om je missie in het land, dat op dit
    moment zo instabiel is, zo goed mogelijk uit te kunnen voeren.

Go, girl !!!

• 15 November 2013 - 18:48

Denise:

Zo ondanks kinken in de kabels kan het toch weer een reis worden die waardevol is.
    Waar je veel kunt betekenen voor deze mensen.
    Uitstel hoeft geen afstel te worden hopen we dan maar!!!
    Succes!!!!

• 15 November 2013 - 21:44

Christien:

Ppffff Mariet en chirurgen, wat een ellende als je uit idealisme werk wilt doen en dan het land niet in kunt gaan om het te doen, omdat je op een toeristenvisum binnen komt. Kan jouw nepalese gynaecologe nog iets betekenen in deze? Wens je veel succes, groeten Christien

• 15 November 2013 - 21:47

Simonew:

Hallo Mariet,

Jou kennende zal je alle mogelijke moeite doen en je helemaal in de strijd gaan werpen voor de mensen daar.
    Ik wens je heel veel moed, doorzettingsvermogen en geduld ( volgens mij ook hard nodig in Nepal).
    Succes, Simone.

• 17 November 2013 - 18:05

Jacques:

Hoi Mariet, wat een ramp, ook namens Anny, hopen we dat het toch nog in orde komt.

• 18 November 2013 - 11:14

Leon En Gerry:

Beste Mariet,
    Ondanks alle tegen strubbelingen wensen we je heel veel sterkte toe.
    We weten zeker dat ook deze reis waardevol is.
    groetjes Leon en Gerry

• 18 November 2013 - 17:30

Mariëlle:

Heey Mariet en alle "meereizenden", veel succes samen.
    Mariet jouw kennende is dit een nog grotere uitdaging voor je.
    Ik weet dat je er helemaal voor gaat, hopelijk gaat het allemaal lukken en hebben jullie weer een voldaan gevoel. Maar bovenal, dat jullie hulp gewaardeerd wordt zodat de mensen er ook iets aan hebben.
    Sterkte en straks weer heelhuids terug op de basis hebben we afgesproken. XXX